Sunday, February 27, 2011

96 - bukit broga crossover 127hours

WTF la pergi bukit broga bawak dslr gantung sini bagai..tak cukup dengan tue..kamera lomo dan holga bagai bagai..the true hiker pergi Broga bukan nak photo shot pidon-pidon..kitorang pergi Broga naik bukit jogging..turun bukit lari..dan masuk gaung tangan tersepit..baru rare..kalau kau bawak kamera bagai-bagai macam orang putih..kau bingai..sebab ko tak rare

p/s : Broga Hill bnyk awek..tak payah cari kat Bukit Bintang..sana pun ada..

Sunday, February 13, 2011

95 - Tonight is the night

Harap-harap menang tournament malam nie..malam tournament kali ke -3 join..tapi tak dapat pergi jauh..malam ni kumpulan kitorang tiada NOOBs..harap menang BESAR..

94 - entry pertama 2011

Tajuk : seorang Melayu yg busuk

semua orang melayu tak pernah busuk..wangi je semua..tapi ada seorang nie mmg busuk gile..jumpe je terus je cakap lu busuk la melayu..

first ko bagi dia pinjam duit..kemudian ko teman dia abiskan masa lapang dia..sebab dia punya profession kalah kan semua orang..dia cakap la..hati dia busuk dan tidak bole tgk orang lain senang..pendek kata bodoh sombong jugak la..

tidak lama kemudia jumpa ko..salam buat muka LANGSI mcm muka tengah hisap OMANKO..orang nie kite panggil dia KUSOYAROU

ok kesimpulan..package melayu busuk ada kat dia..so, siapa yg berkenaan pun busuk mcm nie..boleh refer kat beliau..korang tak busuk..tapi bagi busuk, melayu busuk yg lain yang ingin mencari teladan kepada golongan korang..nie dia ah leader utk korang..

kenapa dunia aku teradapat orang begini..ZAKENNAYO kau melayu busuk